Fizjoterapeuci

Aleksandra Bober, fizjoterapeutka

ALEKSANDRA BOBER

Magister fizjoterapii, absolwentka licznych szkoleń i kursów podyplomowych o tematyce zarówno neurologicznej, jak i ortopedycznej. Posiada wieloletnie doświadczenie kliniczne. W pracy z Pacjentem cechuje ją dociekliwość i holistyczne podejście do problemu. Sama aktywnie uprawia pilates oraz pływanie. Pracuje w języku angielskim oraz włoskim.

MARIAN BRZECZKOWSKI

Magister fizjoterapii, dyplomowany terapeuta manualny. Zajmuje się dysfunkcjami ortopedycznymi i neuroortopedycznymi. Jego głównym zainteresowaniem jest diagnostyka i leczenie stawów skroniowo-żuchwowych. Osiąganie możliwie najlepszych efektów diagnozowania i leczenia pacjentów jest jego priorytetem.

Jakub Grabowski, fizjoterapeuta

JAKUB GRABOWSKI

Magister fizjoterapii, doktorant Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach podyplomowych. Specjalizuje się w leczeniu schorzeń ortopedycznych i urazów sportowych. Pierwszy w Polsce absolwent kursu terapii i treningu golfistów „BacktoGolf” w Holandii.

Arkadiusz Hopek, fizjoterapeuta

ARKADIUSZ HOPEK

Absolwent AWF w Krakowie. Po ukończeniu kursu specjalizacyjnego i złożeniu państwowego egzaminu uzyskał tytuł specjalisty w dziedzinie fizjoterapii. Posiada wieloletnie doświadczenie kliniczne, systematycznie poszerza swoją wiedzę na szkoleniach i kursach podyplomowych w dziedzinie neurologii i ortopedii.

Monika Jonik

Magister fizjoterapii, absolwentka CM UJ. Swoje zainteresowania w dziedzinie rehabilitacji neurologicznej poszerzała o doświadczenie kliniczne w Hiszpanii. Inspiruje ją poprawa jakości życia pacjenta poprzez funkcjonalne podejście do terapii.

Magdalena Puter, fizjoterapeutka

MAGDALENA PUTER

Magister fizjoterapii AWF Kraków. Nieustannie poszerza swoją wiedzę biorąc udział w kursach z zakresu rehabilitacji oraz treningu sportowego. Związana zawodowo z koszykówką, dzięki której zyskała niezbędne doświadczenie w pracy ze sportowcami.

KATARZYNA SZPYTMA

Absolwentka AWF w Krakowie. W pracy z pacjentem łączy wiele technik pozwalających na osiągnięcie maksymalnych efektów terapii.

Maciej Witkowski, fizjoterapeuta

MACIEK WITKOWSKI

Magister fizjoterapii. Uczestnik wielu szkoleń i kursów podyplomowych z zakresu ortopedycznej terapii manualnej. Specjalizuje się w problemach ortopedycznych narządu ruchu oraz urazach sportowych. Zapalony rowerzysta, pasjonat jazdy w terenie górskim (MTB).